Bloggtorka

har lagt bloggen åt sidan ett tag som ni kanske märkt, Men nu e jag tillbaka igen. Hämtade min dator i helgen så nu ska jag installera om allting på den. Och börja göra iordning bloggen min, den behöver ett ansisktslyft. Denna veckan blir bilen klar också. Vi hade en liten bilolycka i somras så bilen behövde repareras. Det går ju bra att ta sig runt i göteborg utan bil, men det hela blev lite mer traumatiskt och utdraget utan bil.

Nu har jag bokat in en hel del visningar för Innerum också. De nya produkterna är så fina. (bilder kommer inom kort)

Idag är en typiskt pysslardag. Så vi ska ta fram målargrejor och lera och vad annat jag kan hitta i skåpen och pyssla hela dagen. Fast vi måste ju såklart gå ut och hoppa i vattenpölar också.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0