En sån dag...

                      ....jag hade igår. Stressade som bare den för att hinna gå till öppna förskolan på lite sångstund, Men A bara busade med mig, knep igen munnen när han skule äta och bara skrattade åt mig. Så jag beslöt mig för att inte gå dit. Vi gick och handlade lite mat istället. Och tur var väl det för det var skogsbrand, och en himla massa rök.
Vi gck in igen och jag fick en del gjort. Kollade upp hur mycket bagage vi får ta med oss när vi flyger till Canada, och hur det fungerar att flyga med småbarn, det känns lugnt. Jag känner mig mer stressad över att bo med svärföräldrarna i tre veckor... Men J är ju med så det ska väl gå bra. Men jag kommer inte lämna A en sekund. Jag litar inte på deras hundar...


Men det ska bli himla kul att åka. Har sparat så jag kan shoppa lite. Det är ju superbilligt där nu.


Idag ska jag träffa Mia och hennes son. har inte planerat nåt för ikväll, det är så mycket folk på stan och så mycket demonstrationer i morn, så vi håller oss nog hemma. Går väl ner till tjärnet och tittar på majbrasan. J har faktiskt inte sett den ännu.
Många svenska traditioner han måste lära sig...

kram kram på er alla
och tat lugnt i kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0