Gomorron

Så var det söndag, och vi kunde alla sova ut, fast det ville inte A han låg och sjöng för oss!
I fredags kom lillsyrran hit, och igår följde hon med till A babysim, jag var på zonterapi på morgonen så jag mötte henne efteråt i stan. Lördag efter löning betyder extremt mycket folk i göteborg, Men det var trevligt, J hade A så det gick ju bra. Det är alltid lite krångligt att gå med vagnen på stan.
Men Syrran fick tag på lite studentkläder, och jag hittade en mysig picnicfilt på lagerhaus.
Det var ju fint väder igår fast det pratades om regn, så vi satte oss på gräset innan vi gick in och åt en glass. A fick banan, det älskar han.
På kvällen såg vi på körslaget, Var väl sådär tyckte jag, och jag började sticka på min tröja.
sen somnade vi alla bums.

Nu ska vi äta canadensisk frukost! Pannkakor och äkta lönnsirap.....


mmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0