lev nu och njut av livet

Så många gånger jag har hört: " Usch, tiden går så fort!" Men varför då spendera denna dyrbara tid vi har med att vara ledsna eller irriterade över detta? Varför inte njuta av varje minut, för att sedan kunna säga att visst har tiden gått fort men jag har i alla gjort det bästa möjliga  med den.

Så lever jag mitt liv. Det kan jag stolt säga utan att ljuga! Bortsett från när jag satt hulkande över toaletten så njöt jag av varje minut när jag var gravid. Det var helt underbart. En sån känsla som inte går att beskriva i ord. Så kraftfullt och mäktigt.

Och nu när jag får spendera all min tid med min son. Det kan inte bli bättre. Varje dag skapar vi minnen som kommer att finnas med oss i all framtid. Vi är så lyckliga!

Istället för att tråna och önska sig det man inte har ska man vara tacksam för det man har. Jag lever ett fantastiskt liv. Vi får kämpa ibland för att få ihop det varje månad, men vi har mat på bordet och vi älskar varandra.
Det är det som betyder nåt, att man kan älska!

Var glad! Le och njut av livet


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni är helt fantastiska alla tre vi älskar er

2008-04-29 @ 19:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0