Sångfågel

A väkte mig klockan fem imorse, ammade honom och sen somnade vi om båda två, J Gick till jobbet vid sex, han tog cykeln idag. Men innan han gick la han A i min säng. Han vaknade glatt igen vid sju och sjöng högt och ljudligt för mig!
Så vi gick upp och jag passade på att träna min Pilates. Det är ett underbart sätt börja dagen.

Fick ett sms från en klasskompis, så vi ska träffas och fika ikväll. Ska bli kul för jag har inte träffat dem sen A föddes. De har praktik nu och jag har miljoner frågor.

Idag ska vi träffa de andra bebisarna och mammorna på en liten promenad och picnic. Det är varmt ute men ingen sol, fast det är nog kanske bäst, jag brände mig ju så dant sist.

Ha en bra dag alla!!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0