underbara vår

Visst är det väl underbart denna tiden på året! Jag är så lycklig att jag kan njuta av varje minut
med min son(A) han e fyra 1/2 månader nu)
Vaknade idag av att A låg och pratade i sin lilla säng. När jag tittar ner i korgen han sover i får jag ett stort leende tillbaka! Så underbart! Vi går upp så han får äta lite, Ammar fortfarande på morgonen, det är så mysigt. VAnligtvis brukar vi somna om sen men det är å fint idag och jag är så pigg. Måste sätta A i sin stol så han tar det lite lugnt, kräks så mycket annars. Han är så aktiv, min lilla krabat. Han är så snabbt att rulla runt nu, jag måste verkligen hålla koll. Han får upp rumpan lite men kryper inte ännu.
Idag ska vi handla matsäck till imorn, då ska vi på utflykt med bebiskompisarna.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad mysigt ni har det. längtar massor efter er båda två. Härligt att vi ses snart. Kram

2008-04-23 @ 20:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0