Utflykt och träning

VAr på en underbar utflykt idag, I landvetter, tillsammans med Helena och hennes son Felix, plus en massa andra små barn. Det mysigt. Vi gick en lång promenad, förbi en fårhage där det fanss underbart söta lamm! sen åt vi matsäck innan vi gick tillbaka.
När August och jag kom hem sov vi en stund, vi var lika trötta båda två, han hade ju inte sovit alls på hela dan. När jag vaknade igen kände jag att brände en del på armarna, Jag hade faktiskt vairt duktig att smörja in mig med solskydd imorse, men det hjälpte tydligen inte. Var aldeles prickig, så jag smörjde in mig med Aloe Vera gel (forever Living) Så nu e det bra igen.

Joey kom hem vid sextiden å jag stack till gymmet till sju så han fick fixa tvätten idag, och lägga August. Men det funkar ju bra!

Å när jag kom hem från gymmet såg jag min lilla ängel sova så sött i sin säng. Då blir jag så lycklig

image1

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0