Canada del 3, om toaletter

Jo en sak som jag tänkt på en del när vi var i Canada. Som jag faktiskt funderat på andra gånger jag varit i nordamerika.
Varför har de så små toaletter?
De offentliga toaletterna är oftast inträngda i små bås, dörren går innåt så man måste nästa ställa sig i toan
för att kunna stänga dörren. Toan som dessutom är fylld med vatten. Själva sitsen är så liten att den liksom
 trycker ihop skinkorna, inte så fräsht... Man tycker ju att ett land med så många överviktiga människor
 borde i alla fall ha toaletter av normal storlek.
Jag minns när jag kom till USA första gången coh insåg att det faktiskt stämmer att allt är mycket
större där. Människorna, bilarna, husen, vägarna, träden, blåbären, flaggorna... dessamma gäller Canada
 men alltså inte toaletterna.


Kommentarer
Postat av: Jenny

okej=/ nja tror tyvärr inte jag har vägarna förbi göteburg men tack endå:D

2008-08-05 @ 19:41:54
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0