kalas

Träffade Angelica på stan idag, åt lunch och såg en magiker sluka svärd.... HAr aldrig sett det på riktigt förut, de va rätt coolt. Vi stod där å kramades för vi var så nervösa, men han klarade det bra. Sedan hoppade han upp på en tre meter hög enhjuling och jonglerade med två svärd och en fackla, sedan gjorde han samma sak med ögonbindel.
wow. det är allt jag kan säga. Han är med i Guinnes rekordbok.

ikväll har jag varit i gymmet, på ett skivstångpass. Men jag gillade inte instruktören, allt var så hattit, så jag gick innan strechingen och tänkte springa lite, men jag gick och duschade istället. I måndags däremot, då lyckades jag springa i 6 minuter på bandet utan att stanna!! Efter ett skivstångpass!!! det är riktigt riktigt bra gjort av mig det.

nu ska ja gå och titta på project runway.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra att du inte drar igång träningen för hårt.

2008-08-13 @ 21:43:25
Postat av: Emma

Jag har fått paket men har inte hunnit hämta det på posten ... riktigt nyfiken ... kram

2008-08-14 @ 19:22:03
URL: http://mitttittin.blogg.se/
Postat av: Emma

Har fått ett paket, men för stort för brevinkastet ... och jag har inte hunnit hämta det på posten ... riktigt nyfiken! kram

2008-08-14 @ 19:25:08
URL: http://mitttittin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0