loppisloppa

jag letar loppisar, vill handla lite gamla grejor, vet ju massa bra ställen i östergötland men känner inte till det här runt göteborg riktigt. Myrorna finns ju sklart inne istan. Men jag får väl bara köra runt lite med bilen så kanske man dyker på nåt trevligt litet ställe.

förövrigt försöker jag sälja en barnvagn, den är superbillig och många har ringt på den, men jag är tydligen för snäll. Den förste som ringde ville återkomma om en dag så jag sa att jag kunde hålla den till henne. Såklart så ringer det folk under den dagen och självklart hör jag inget mer från den första tjejen.. hmm typiskt. Sen ringde en familj och skulle komma och titta ikväll klockan 18, men då får jag bara ett sms att de har fått en vagn...så nu har jag plötsligt ingen som vill köpa den... ännu. Jag säljer den ju så billigt så det är egentligen inga problem att få den såld tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0