Ny frisyr

August hår har verkligen växt mycket den senaste tiden. Det har blivit sticker ut som lockar över öronen, och så har han en liten råttsvans i nacken. så Joey föreslog att vi skulle klippa det. Ja trimma lite runt öronen då tänkte jag, (jag sa det högt också).
men han klippte mer och mer, och håret blev kortare och kortare. J skyllde på att August inte kunde sitta stilla.... men varför fortsätta klippa då då. sedan åkte hårtrimmern fram... ojojoj jag vet inte om jag ska gråta eller skratta. han ser ju så rolig ut så jag skrattar ju nästan nar jag ser på honom. men sen kommer jag på att jag är arg...
J sa att han ville ge honom en mohawk. men jag kan påstå att det blev en sån.

huuuuuuuuu  



men när jag ser detta leende så kan jag bara krama honom och skratta.


ja det här är inte hans nya frisyr. den vågar jag inte visa här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0