Svamptider

Igår tog vi en utflykt till sättila...om jag minns rätt... vi tog oss en sväng i skogen och hittade lite svamp, vi hade en expert med oss så han visade vilka svampar man kunde äta. Kul för jag har bara vågat plocka Kantareller förut. En hel del KarlJohan Hittade vi och de smakade riktigt gott.

Idag har jobbat igen. Fick hålla nästan alla grupperna själv för min jobbar kompis var sjuk idag. Så nu e jag aldeles hes i halsen. Det är ju skönt att föräldrarna fortfarande är med i vattnet på minisim, annars hade det nog inte gått.

När jag kom hem hade min äslkade sambo köpt födelsedags presenter till mig. Fast att jag inte fyller förrns den 17'e. Men jag skulle få öppne en varje söndag! Tack tack, första paketet var Leilas kokbok!!!

ja så börjar skolan snart igen, skulle vilja ha lite snygga grejor, typ ett pennskrin i tyg från Muji, det är sådär lagon litet!
Så var det nån som frågade vad jag ville ha i födelsedagspresent...ja vad som helst från Bagaren och kocken, koppar som jag visat tidigare,  bakformar för bröd.

Fast helst vill jag bara fira med lite drinkar och vänner!

kram kram

Kommentarer
Postat av: Carin

Va gullig han är =)

2008-09-01 @ 17:52:16
URL: http://thaalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0