underbara höst

Idag tog en sväng till "Kåken", vi tog bussen idag för det regnade så dan't. Under sångstunden tog August några varv runt ringen och hälsade på alla mammor och barn. Sen tog han ett varv till och sjöng lite för sig själv. Han tyckte det var superkul!! Det är roligt att han vågar hälsa på andra tycker jag.

Nu är hösten här!!! JAg tycker det är härligt. Jag älskar hösten. Den är så vacker. Men sen tycker jag att det så spännande. Jag får den där känslan man fick innan man skulle börja skolan igen efter sommarlovet. Lite pirrig och förväntansfull, men ändå så härligt att allt kommer igång och rullar på igen.
Sedan får man ju en ursäkt att köpa lite nya kläder....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0