älskade jul

Så typiskt att jag blir sjuk de sista dagarna i skolan. Fast jag det är ju bättre att bli sjuk nu än nästa vecka. Jag tror i alla fall att jag kan pallra mig till plugget imorn. har bara lektion på förmiddan, sen vill jag ju säga godjul till alla.
Jag längtar så mycket till jul iår. tror att det beror på att jag vill visa allt för August, JAg vill att han ska få uppleva en härlig traditionell jul som jag alltid haft. Med lite canadensiska vibbar såklart. Han har lärt sig så mycket som ajg vill visa för mina föräldrar coh morföräldrar. Jag e så galet stolt. Han är en så stor liten grabb. Så smart. så rolig.

Kollade just på Leilas Jul. Jag blir så inspirerad. Så mycekt jag vill göra som jag inte hunnit med. SKulla ha gjort julkort, men det hans inte. så det fär väl bli lite mejl och en godjulkram till de jag träffar. Ska ta med mig mina recept i alla fall och baka lite hemma i byn.

ha det gött
puss och kram
Zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0