chips å film

en ganska skön lördag har vi haft. det gick inte riktigt som planerat. men bra ändå. Gjorde en pepparkaksdeg som vi ska ta med oss till Helena å Patrik imorn.
Jobbar sista dagen imorn. Känns skönt. det är ett kul jobb å va babysimsinstruktör. men denna hösten har varit lite för mycket. Så stora omställningar, Att plötslig börja skolan igen och lämna August hemma. Sedan inte ha hela helger med familjen heller. Det har varit jättesvårt. Så ivår ska jag inte jobba helger alls. Ska bli superskönt. Då kan jag lägga större fokus på skolan och inte känna att jag försummar min familj.

Längtar så till jul nu. Nästa vecka sticker vi hem till mina föräldrar. Ska blil skönt att få lite semester.. komma bort coh bara vara med mina kära. Det är så mycekt som jag vill visa att August lärt sig. Han är så duktigt.

nu ska vi knapra chips och se på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0