Laws of attraction

Det e ingen lätt situation vi hamnat i. Vi ska ut på praktik i vår och många företag kan inte ta emot eftersom de själva fått avskeda. Vi är alla lite smått oroliga. Vi söker till allt. Tråkit e de att vi inte får så mycket vägledning från skolan med detta, nej ingeting faktiskt. Men man måste ju tänka positivt.
Jag hittade ett företag som jag väldigt gärna skulle vara på, men deras designkontor ligger i Japan! Så jag får väl ta med mig min lilla familj och sticka dit... hmm nej inte för praktiken i alla fall.
Men ska dra i lite trådar och ringa till fler företag nästa vecka.

Men som sagt jag tänker positivt.
Jag kommer att få en super bra praktik. Och få anställning efteråt!

Ha det bra
kram kram

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej! Hoppas att det ordnar sej med praktik. /Kerstin

2008-12-05 @ 17:33:27
URL: http://karransblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0