Kitchen aid

jag har sa mycket jag vill skriva om, jag vet inte r\vart jag ska borja. Vi har gjort en massa shopping redan, och nu ar det lite battre vader sa denna veckan blir mer kultur och parker.

men jag maste ju beratta att jag kopt en kitchen aid koksmaskin!!! 175 CAD kostade den. det ar ca 1200 kr. !!!!!  nej det ar inget fel pa den, och den ar helt ny. synd att de ar sa stora och ganska tunga, annar skulle jag kopt en till dig Emma!


kan inte skriva mer just nu, men mere om var lilla resa kommer...

kram kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Va gulligt av dig att tänka på mig!

Jag får väl helt enkelt ta mig väster ut någon gång!



Ha de gott

Kram

2008-07-08 @ 13:18:07
URL: http://mitttittin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0