Victoria, BC

Nu har vi kommit till Victoria, pa Vancouver Islans. Bor hos var kara van Calin i natt, och ska stanna hela dagen imorn. Det ar superfint har, otroligt vackra hus, och mysig down town",
tyvarr kan jag inte aka pa valsafari den har gangen, men nasta gang vi kommer vi ska jag definitivt se valar!!!

Var resa har i canada har varit super. for det mesta. Den gar mot sitt slut, ganska lagom faktiskt.

i gar var jag riktigt sur pa svarmor. Jag skule ta mig en tupplur, och hon dyker in i rummet coh ska hanga tvatt, min tvatt. Snallt tankt men nan tupplur fick jag inte den dagen.
for ovrigt har det gatt valdigt bra att pa hos svarforaldrarna, och de fyra hundarna.

Har massor med att skriva, men det kommer nasta vecka nar vi e hemma igen.
kram pa er alla

Kommentarer
Postat av: Helena, Patrik och Felix

Hej! Låter som ni har en fin resa. Maila mig tiderna när planet kommer så jag vet när jag ska hämta er=).

Ha det gott och njut av de sista dagarna.

Kram på er.

2008-07-17 @ 19:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0