utflykt

Kom iväg redan klockan tio i morse. Direkt efter Augusts förmiddagsmål, sedan soc han gott i bilen nästan hela vägen. Det gick riktigt bra att köra de 40 milen till mor och far. Det var ju fint väder och riktigt lugnt på vägen. August blev lite uttråkad när vi bara hade en kvart kvar att köra, så då sjöng jag lite för honom så gick det bra.

Så nu är vi här i alla fall, har förberett lite för systerns studenten imorn. August har spelat piano med mormor. Och hunnit dra lite i allas hår..
Han tog lite längre tid att somna idag. Morfar hade tagit ner min gamla spjälsäng från vinden. Det var väl lite spännande kan jag tro, så han rullade runt och kröp runt i den, och sjöng lite innan han somnade.

nu ska jag sova
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0