sexiga underkläder

Jo jag tog mig en sväng till gymmet idag. J mötte mig i stan och tog med sig A hem, så jag kunde gå och träna.
Riktigt skönt att gymma igen. Det blir nog mer träning i gymmet än på gruppassen i sommar, av den enkla
anledningen att det inte är några pass under sommaren.

Så jag stod där i omklädningsrummet och gjorde mig iordning efter träningen, och så här sex månader
efter en förlossning är man liksom fortfarande lite hängig här och där, så jag kollar runt för att försöka pigga
upp mig lite.  "Jag har i alla fall plattare mage än henne", "min rumpa är i alla fall inte såå platt", tänker jag och
det får mig att känna mig lite bättre. Inte minst när jag ser ett gäng medelålders kvinnor i vita sloggitrosor. 
Jag tänker att sånna hemska underkläder kommer jag aldrig ta på mig. Man måste väl inte bli osexig när
man fyllt fyrtio. Eller?! Visst de är säkert mycket sköna att ha på sig, men man vill ju känna sig lite sexig.
 Och då är inte sloggitrosor mitt första val direkt.








Nu blir det fotboll


Heja Sverige!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hihi

Kan du tipsa mig om nå´t som inte är sloggi

kram

2008-06-18 @ 22:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0