Var är Ernst???

Förra sommaren satt jag bänkad framför tv och inspirerades av Ernst alla fantastiksa renoveringar. Jag är nog långt ifrån den enda med ett starkt intresse för inredning, och jag måste säga att Ernst och sommartorpet är en favorit bland alla inredningsprogram. Så nu såg jag fram emot att inspireras och drömma mig bort mot ett framtida boende. Så lite besviken blev jag när jag insåg att Ernst inte skulle dyka upp. Men så tänkte jag att jag måste ju ge det nya sommartorpen en chans, förändring är ju bra...
Men jag blev riktigt besviken, kändes lite rörigt. Men jag ska inte ge upp ännu, redan efter första programmet. Så jag ska nog ändå se det igen nästa vecka.
Men kommer vi få se Ernst alls i sommar???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0