vattenpölar och blöta skor

Vaknade tidigt idag, vi myste lite på morgonen, sedan åkte vi till stan. Jag hittade en skobutik med superrea.
Så jag köpte mig ett par fina sandaler, Kan vara skönt när det är riktigt varmt att ha skor och vädra fötterna
samtidigt. August flörtade som vanligt med alla på bussen...
August fick en ny leksak idag, en hoppgunga. Vi satte upp den ovanför sängen, det är väl dumt att lära honom
att hoppa i sängen, men det är enda stället i lägenheten med en ledig krok, och sätta upp en ny krok skulle
ta en flertal maskiner och ett antal dagar, så han får hoppa i vår säng. Då är han ju säker om det skulle
 vara så att kroken inte håller.


Underbart regn idag förresten. Jag gillar när det öser ner, det är mysigt. Om man är inne förstås. Fast
det är kul att hoppa i vattenpölar också. Snart kan jag göra det med August. Om jag skulle hoppa i
vattenpölar själv skulle nog folk tycka att jag är lite konstig, men om jag gör det med min son så
skulle de nog tycka att jag är en cool mamma.... och det vill jag ju vara!!!


Trevlig midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0