wishlist Canada

En dryg vecka kvar innan det bär iväg till Canada. E så himla "excited". Såg just Leila bakar och blir alltid så inspirerad av henne. Jag älskar alla grejor hon har i köket. Alla vackra färger, visst blir man glad av sånt. så till min stora fötjusning hittade jag en butik här i göteborg, väldigt nära mig faktiskt. Bagaren och kocken, Där finns ju allt! dit ska jag traska nästa vecka för att bli ännumer inspirerad och har jag tur, hittar jag det jag vill ha i Canada - som bakprylar, och snygga färgglada skålar.
eller en sån här



Kommentarer
Postat av: Emma

En sån vill jag också ha!

Kram Emma

2008-06-22 @ 20:44:10
URL: http://mitttittin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Wow, vilken butik dit måste vi gå när jag är hos dig.

kram

2008-06-23 @ 09:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0