Ännu en vacker vårdag

I natt sov A i sin säng i sitt eget rum för första gången, hela natten. Det gick jättebra, fast jag sov nästan ingenting, försökte lyssna hela tiden. Han är för stor för att sova i mormors korg nu så nu e de sängen som gäller. Min stora pojke..

Nästa vecka har vi namngivningsfest och vi ahr en del att fixa innan. Det mesta är klart och organiserat men jag tänkte göra lite fina godispåsar till barnen som kommer. Sen har jag en liten present till min mor och far som ska göras klar. Och så vill jag gärna hinna klart med min fina kofta som jag stickar.

Men idag blir det att gå igenom papper och pärmar och slänga en massa skräp. Fast när det är såhär fint väder vill man ju bara vara ute..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0