Brännö

Tog bussen klockan åtta för att hinna med båten till brännö. Jag och A åkte dit för att hälsa på min kusin Maria. Vi hade en jätte trevlig dag! Det var lite kallt mitt på dan med blev superfint sen. Vi tog en lååång promenad runt ön. Tittade på alla fina hus. M och jag är båda intresserade av design och arkitektur. (Hon pluggar till arkitekt). Så det var skojigt.
Efter lite lunch satt vi ute i trädgården och drack te.

En riktigt mysig dag. Det vore festligt att bo så där nån gång, på en bilfri ö. En sommar, eller om man kan jobba hemifrån vore det ju perfekt. Tänk om man kunde hitta ett gammalt rangligt hus, som man kan renovera och piffa upp. Ett livsprojekt. Det skulle jag vilja ha. Som jag kan jobba på lite när jag vill under många år. Bo där under sommaren, och sen flytta dit efter sådär en tio femton år...
Ja en liten sommarstuga skulle va mysigt.

nu är vi alla fall hemma igen och jag ska snart gå och lägga mig,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0