Bröllop i Canada

Onsdag å jag är sjuk, fast bättre än igår, då hade jag feber. Vi har haft en inne dag idag, jag och A. Jag gjorde ett album till hans Gudföräldrar. De gifter sig på lördag, J flyger dit imorn, vi ska skjutsa honom till flygplatsen. Han ska bara vara borta fem dagar, men jag kommer sakna honom så mycket. Jag är så rädd att det ska hända honom nåt. Men det är väl så när man älskar nån så mycket, så är man alltid rädd att förlora den.

Jag har inte planerat så mycket under tiden han är borta. Vi ska till Brännö på lördag, hälsa på kusinen och njuta lite av skärgården. Sen ska vi väl träffa de andra mammorna lite. Men annars tar vi det dag för dag. Jo jag ska städa innan han kommer hem! Tänkte att jag skulle plocka ordning på mitt klädberg i sovrummet, J brukar nämna det ibland... så det kan väl vara trevligt att komma hem till en ren lägenhet... utan en massa kläder på golvet.

Men nu ska vi i alla fall äta middag tillsammans. Måste leka lite med A för han är visst redan på väg att somna.

ha de
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0