Duktigt

I morse.. eller ja i förmiddags vid tiotiden, kom vi ut på en underbar powerwalk i skogen. Kände mig så duktig. När vi kom tillbaka igen fick A lite mellanmål, sedan började jag laga köttgryta till honom. Supergott. Den fick koka i flera timmar så att köttet skulle bli riktigt mört. Och han tyckte om det.
När A sov middag, städade jag av lite, sen gick vi ut och lade oss på en filt i gräset. Han är så duktig, han kan stå på alla fyra och tar sig framåt så fort för att utforskar världen. Han sitter upp jättebra!! Han tycker om att känna på gräset med händerna, riva i det, men han äter inget! så det är ju bra.

Nu när det är så varmt får han ha en kortärmad på sig och tunna långbyxor och barfota, så jag smörjer in honom med Weledas solkräm - Edelweis. Det är ju viktigt att skydda sig mot solen. Sedan försöker jag ha honom i skuggan.

Nu ska vi lata oss ett slag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0