En sån härlig dag

Vis ka på fyraårs kalas imorgon, så vi tog oss en sväng till centrum för att hitte en present till honom. Temat på kalaset är "cars" (filmen), så det är väl lätt att lista ut vad han får i present. Hittade även en present till morfar som fyller 85 snart. Tittade förbi diverse klädesbutiker också, och såg en massa fina VILA kläder, men jag köpte inget. Ska ju spara till Kanada. Fast där finns ju inte VILA...

Vi fikade på Åhlens och så fick A sin mat där. Han tyckte det var jättekul att sitta i barnstolen och vifta på fötterna.
vi fick i oss lite go glass också innan v tog bussen hem.

Sedan blev det middag ute i gräset. Super mysigt. Med en kall öl.

Hittade en klänning jag köpte förra året, men gömt i graderoben då magen växte så jag inte kom i den. Men nu kan jag ha den!! Så det blir klänning och tights i morn. Då känner jag mig fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0