en skön dag...

...har det varit idag. Tog det lite lugnt imorse innan vi åkte till Babysimmet. A älskar att bada. Nu gör han frivilliga dyk. (För de som inte vet vad det är så kan jag berätta att då sitter barnet i famnen hos t.ex. instruktören och ska frivilligt dyka i vattnet till mor eller far). A är riktigt duktigt. Han fick några kallsupar idag, men han hostar lite sen fortsätter han att simma runt med mig. Vi...Jag var lite lat så jag tog bilen, så vi kom hem ganska snabbt.
A somnade så gott i bilen och sov när vi kom in, så jag lät honom sova färdigt. Sedan lekte vi lite, han är så rolig när han pratar och sjunger, han tar i från tårna.

Vi tog oss en snabb tur till Rusta, där jag köpte gardinspiral till gardinerna på balkongen. Det blev riktigt fint!! Som ett litet extra sommarrum.

När det var klart tog vi en promenad och handlade frukt och grönt. Och när vi kom hem var det bara att fixa mat till A och natta honom.

Jaa en riktigt produktiv dag om jag får säga det själv.





Älska dig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0