gymmet

har nu äntligen lyckats få till en lite snyggare bloggsida. Men det är en trixande kvar, Det är kul att sitta och plocka och fixa i photoshop. Känner att jag saknar skolan lite. Saknar alla roliga cadprogram.
men jag har det himla bra här hemma med A.
idag har vi varit riktigt lata, satt ute en stund på en filt i gräset. Läst lite böcker. A tycker det är mysigt när jag läser för honom. och jag är glad att kunna introducera böcker så tidigt.

Jag kämpar för att tappa min gravid vikt. Men jag har liksom fastnat lite. Gick riktigt bra i början, men jag har varit ganska lat, inte gått så mycket. Har inte gjort något pilates på ett tag heller. Men nu ska jag i alla fall iväg till gymmet. Ska ta bussen in till stan och träna där. Fast så här innan jag kommer iväg letar jag hela tiden efter anledningar att stanna hemma. Men inte idag! Idag ska jag iväg, jag behöver det. Det är ju rätt så skönt att komma hemifrån alldeles själv också faktiskt.
så det är väl bäst att jag går och packar väskan då.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jaa du Zara, du vet väl om du kämpar i 21 dagar blir det en vana. Så håll ut. Du är jätteduktig. Kram.

2008-05-22 @ 19:41:59
Postat av: Emma

Snygg header du fått!

Lycka till med träningen.

KRAM

2008-05-22 @ 20:44:55
URL: http://mitttittin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0