Utmaningen..

För 5 år sedan

Alltså år 2003, var jag så här års fullt upp i planeringen av en mycket viktigt utlandsresa. Nämnligen mitt första år
som simlärare och livräddare på läger i USA. Där jag träffade mannen i mitt liv!

För 3 år sedan

Då hade jag precis flyttat till Göteborg. Bodde som inneboende hos Angelica, jobbade i Partille och väntade på min
kära Joey som flyttade in till sommaren.

För 1 år sedan

Då var jag gravid i slutet av tredje månaden och började må lite bättre. Kunde borsta tänderna igen kommer jag ihåg.
Det var annars omöjligt utan att hosta upp den lilla frukost man lyckats svälja ner.
För övrigt otroligt lycklig hela det året.

För 3 månader sedan

Ammande och mammaledig. Försökte så smått börja gå ner i vikt. Njöt och förundrades över alla underbara små framsteg A gjorde.

Igår

Skjutsade jag min sambo till flyget. Sedan slappade jag å A resten av kvällen.

Idag

Var jätteduktigt och städade på morgonen, efter en skön sovmorgon. Sedan gick vi till Lejonet och Björnen och åt glass med de andra mammorna.

Imorgon

Är det lördag, Babysim.  En liten picnic på gräset kanske.


Om ett år

Då är jag nästan klar med min utbildning. Har praktik och där fått löfte om jobb. Ja, tänka positivt var det!! Då kan jag ta med männen i mitt liv på en fin middag.
Undrar vad A kan göra då. Gå, prata lite, busa! han går i alla fall på dagis då. Undrar om han börjar prata på engelska eller svenska...

hmm skojigt blir det i alla fall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0