GeKås

I förrgår åkte vi till Ullared på shoppingresa. Ja de e väl de enda man kan göra där.. riktigt kul var det att inhandla lite smått och gått. Hittade en vinterjacka och byxor till A. En del julklappar och ettårspresenter fick jag också tag på. Det e bara så svårt att sluta shoppa. Man plockar på sig saker bara för att det är billigt, så jag fick gå igenom allt ett par gånger och fråga mig själv om jag verkligen behövde/ville ha det.
Men vad galet det är egentligen. Det kommer bussresor dit från hela landet.
Jag ska nog försöka åka dit igen innan jul.

Imorn ska vi till A dagis. De har fotografering imorn och de undrade om vi ville vara med, eftersom de inte gör någon fotografering under våren. Så nu har vi tagit fram fina kläder så han ska bli riktigt fin. Ska bli kul att träffa alla andra barnen i hans klass också, och 'fröknarna'  såklart.

nu måste jag duscha
sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0