Han går!!!!!!!!

Hej alla, sitter nu i skolan och försöker få till en snygg modell av min Kitchen aid. Det inte så lätt ska ni veta. Man tycker att själva maskinen ser ganska enkel ut men det är så himla svårt att få till det i datorn. Alias är skitkul att jobba med, det bästa programmet vi lärt oss här, men det är så himla pilligt. Men jag har ju två och en halv vecka kvar, så det ska nog gå, fast då ska jag ju hinna med att skriva rapport och göra en poserpoint presentation också.

Imorn ska jag faktiskt ta ledigt från skolan, Vi har blivit bjudna till goda vänner i kungsbacka. Så vi tänkte ta en sväng förbi Freeport först. Ska bli kul, jobbade ju hela helgen så jag har inte haft en hel dag med familjen på två veckor...

August tog sitt förtsa steg igår!!!

HURRA HURRA HURRA


Ursäkta mina tråkiga inlägg, kan ju inte lägga in några bilder när jag sitter i skolan..

kram kram

Kommentarer
Postat av: Pappa

Va roligt för lille August. Det där med kitchen aid verkar ju jätteintressant.

2008-10-21 @ 19:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0