kurvaturer och blendkurvor

ojojoj, vilka dagar det har varit och inte är det slut än. Knappt två veckor kvar på projektet och jag sitter fortfarande med ett problemhörn. Det ser ju så enkelt ut när jag tittar på modellen. Jag har gjort om samma sak säkert hundra gånger. Men nu känns det bättre i alla fall. De mesta är klart, lite smådetaljer som går fort och så fixa till mitt stora problemhörn. Känns jobbigt att behöva vara kvar i skolan så länge. Idag var jag kvar till halv sju. Men det är ju bara tillfälligt under projektet så då går det. Har fått ge upp mina gymdagar också, det känns inte så bra. Får så ont i kroppen när jag inte tränar.

August går fler steg för varje dag, han blir säkrare och säkrare. Han e så gå på morgonen, när jag gör mig iordning för skolan, ligger de båda i sängen och sjunger. så mysigt.

Har fått lite extra pengar denna månad, så jag har kollat lite på tradera. Hittade en stringhylla för en billig penning. Har letat efter en sån länge. Måste köpa ny bilbarnstol till A också, han är sart för lång för den gamla.

jahopp nu ska jag sjunka ner i soffan under en filt framför "Greys Anatomy"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0