tillbaka i skolbänken

Så var det då dags att börja skolan igen. Hade glömt hur galet det var på bussen på mornarna. Så mycket folk coh så mycket trafik. Jag hade ju vant mig vid lugnet efter tio!! Men skönt är att jag kan åka samma buss hela vägen.
Har nu kommit igång och kännt på dataprogrammen igen, känns ok, men det kommer nog en del svårigheter under vägen. Idag startar vi vårt projekt. Ska bli kul, har nu beslutat mig för att göra en Kitchen Aid. (Bilder kan visas när projektet är avslutat).

klockan är nu snart två coh jag saknar min lille plutt nåt enormt. Fast jag vet ju att han har det superkul hemma med Pappa!

Det är väl bäst att jag fortsätter jobba..
kram kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Ska du göra en Kitchen Aid?!

Inspirerande att börja plugga igen.



Kram

2008-10-09 @ 21:20:09
URL: http://mitttittin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0