ännu en söndag

Jobbade både igår och idag. e som en russin fast jag smörjt in mig massor. Men det kan man väl vänta efter fyra timmar i en varm bassäng. Men det är kul i alla fall. När jag kom hem kom en jätteglad lite August krypande i ilfart mot mig och gav mig stor kram och en blöt puss! Härligt.
När vi lagade middag idag hittade han grytlocken och satt och kastade runt den på golvet. Han går så mycket, så fort han hittar nåt han kan stödja sig mot tar han ett varv. Han brukar stå och banka på dörrarna, och ta ett par varv runt soffbordet. Och så pratar han hela tiden. Han säger Daddy. Jag vet inte om han menar att säga det men ibland verkar det som det. sen sjunger han så det sprutar dregel åt alla håll!

I lördags tog jag en sväng förbi Stämpel och scrap mässan innan jobbet. Inhandlade lite snygga papper som jag tänkte använda som tavlor. Det blir en fin lite färgklick.

nu har A somnat och jag och J ska ta ett glas vin.
kram på er




Vill ni veta mer om babysim gå in här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0