Grattis

oj vilken födelsedag det blev.
J slutade jobbet tidigt, så vi tog det lugnt och gjorde oss ordning för att gå ut på middag.
Till The Hereford Beefstouw, en av mina absoluta favoriter i göteborg. August hade finbyxor och
skjorta på sig. Han va så söt. Maten var, som alltid där, helt fantastisk, så när våra efterrätter kom in,
ställde servitrisen ett litet paket framför mig. Mitt hjärta hoppade till, nu kunde jag ana vad
som skulle hända härnäst. så jag började öppna paketet. Så kommer J runt bordet och sätter
sig på ett knä och säger.... Ja det kan ni nog lista ut!! Jag fällde ett par tårar, jag blev så rörd för
det var så fint och romantiskt precis som jag alltid hoppats att det skulle vara.
Om ni undrar så var svaret JA.


så den vackra ringen då, alla damer som läser detta undrar ju...

Jo en Pusselring av märket Georg Jensen, design Nina Koppel




Kommentarer
Postat av: Carin

gud så gulligt. de kommer några tårar när jag läste det.. ett stort GRATTIS

kramar lillasyrran

2008-09-21 @ 19:03:44
URL: http://thaalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0