underbara höst

Denna bloggen är i stort behov av ett ansiktslyft. Men det är på gång, Idag tog jag och lillplutten en skön promenad i skogen. Tog massor med fina bilder. Måste bara fixa till dom lite coh göra en snygg header.
A är förkyld, det är faktiskt första gången han har en riktigt förkylning i hela hans nio månader långa liv. Näsan bara rinner, och han sover extra mycket på dagarna. Han har nog lite ont i halsen också för när han e ledsen kan man höra att han är lite hes. Jag tycker synd om honom. Men han blir nog snart bättre.

Försöker förbereda mig för skolstarten om två veckor. Det känns så konstigt. Spännande, kul och riktigt skrämmande på samma gång. Jag är så rädd att jag inte ska fixa det. Eller att jag inte ska få npn praktik och sen inget jobb. Men Jag tänker positivt. Jag kommer att få en superbra praktik coh jobb på en gång!! Sen kommer jag att käna massor med pengar så jag och J kan ha bröllopet vi drömmer om och ha båda våra familjer närvarande!
Det vore härligt om jag kunde köpa flygbiljetter till hans familj att komma hit, eller tvärtom, att hela min familj kan åka till Canada. Men det kommer att ske... en dag....


på tal om att tänka positivt. har gjort en "Board of attraction": En tavla med bilder och ord som visar vad jag vill och drömmer om i mitt liv. Ja en sak har ju redan slagit in!!

nu ska jag dricka upp mitt vin
sov gott

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är posistiv. Klart du fixar det.

2008-09-24 @ 20:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0