Glad påsk

Hej på er. Jag har haft två underbara och mycket prodiktivva dagar. Fick en massa gjort i onsdags, handlade datagrejor och skrivare och lite smått och gott som behövs till mitt företag. Sedan hämtade jag August tidigt.
Igår var det August-mamma dag. Vi lekte ute nästan hela dagen! Helt underbart, jag har saknad att bara vara med honom. När jag börjar jobba vill jag vara ledig en dag i veckan så vi kan vara tillsammans då.

Idag ska vi åka till Malmö! Vi har packat alla väskor, köpte en ny vagn i onsdags också. En sulky, lite mindre coh smidiagre än den gamla, den är superbra och August tycker jättemycket om den, för nu kan han se. I den andra vagnen åkte han bak hela tiden.

Glad påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0