blöjbomber

Hej på er. Igår var minsann en hektisk dag. Sonen min var lite smått dålig i magen, troligen från penicilinet. men mina päron var magsjuka när han var där i helgen.
Tanken var att sjag skulle gå till skolan lite enare igår, men så blev det inte riktigt.
JAg började min dag med att registrera företag. Tog lite längre tid än jag beräknat. Men nu e det klart i alla fall. Sedan satt jag resten av förmiddagen och ringde en massa företag och att söka praktikplats. Men jag fick bara nej. Antingen hade de redan praktikanter eller så hade de fullt upp, eller inget att göra alls.

Jag tappade liksom lusten.
Hela dagen gick och glömde till och med bort att jag skulle på Me and I party på kvällen. Förlåt Helena!!

Idag kände jag mig riktigt sjuk på morgonen. J var uppe å bytte blöja en gång i timmen hela natten. Jag fick ju sova så jag borde ju ha känt mig utvilad. Men jag tog lite medicin och gick å lade mig igen. Sedan väcktes jag av en underbar pigg liten kille..
kort därefter fick jag ett telefonsamtal, det var LIA-koordinatorn på skolan hon meddelade mig att det inns ett företag som söker praktikanter. Så jag ringde på en gång, och ska snart dit på intervju..
Stressen lade sig och jag mår mycket bättre.
Självklart vill dem ha MIG där... eller hur...



Kommentarer
Postat av: Mamma

Håller tummarna!

Ring sen kram

2009-02-10 @ 14:35:17
URL: http://hildur96.blogg.se/
Postat av: Pappa

Det klart du får praktiken. Å så håller ni er friska! Kram pappa

2009-02-10 @ 14:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0