Första dagen

JA så var första dagen avklarad. Jag var lite nervös faktsikt, men det gick hur bra som helst. Alla är väldigt trevliga. Vi är tre från klassen som gör praktik på semcon. Nu först ska vi göra ett projekt på sju veckor. Det ska bli skojigt, mycket jobb blir det men kul att sätta tänderna i en riktig utmaning.
Men man känner av den stressade, lite tryckta stämning som infunnit sig i hela bilbranchens västsverige. Det är rätt så tomt i lokalerna, och fast att de inte har så jättemycket att göra, verkar många vara ganska stressade. Det måste vara tungt. Men som jag alltid säger: Man måste tänka positivt!

Jag hoppas att de fixat med våra datorer till imorn så vi kan börja modellera.

men nu ska jag gosa

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0