gokväll

Dagarna knalla på. Jag trivs bra på min praktikplats, jag lär mig enormt mycket. Men man könner verkligen av den tryckta stämningen, och negativiteten bland folk. Men jag försöker att hålla mig positiv och tänka framåt. Det har ju fungerat hittils..
har ni inte sett the secret än??  Kolla upp det och se filmen.

August e så himla mysig, han har riktiga storätardagar nu, och hans kinder blir bara rundare och rundare.

dags att betala räkningar.. hm hoppas det blir lite shopping pengar över.. Läser Kenzas blogg ibland, och hon handlar en del från Asos, de har superfina kläder. så jag skulle vilja handla lite därifrån..men det återstår att se.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0