hallå där

Sitter på min praktikplats och jobbar på som bara den. Mycket arbete är det men det är himla kul. fast det känns som om jag har gjort om tusen gånger.
Ska stanna sent idag, för jag ska på nyföretagarinfo ikväll. Så jag kan lära mig allt jag behöver veta för att sköta mitt lilla företag. Tråkigt bara att jag inte hinner se August innan han somnar. Men så är det ibland.

Det går bättre på dagis nu i alla fall. Han har liksom skolats in igen. Han har tydligen hittat en bästa vän där, fast de verkar mest bråka.. eller ja lite närgånget verkar det vara för August har blivit biten två gånger. Inte så allvarligt, men man blir ju lite orolig. Men de ska väl hålla koll på busarna. När jag lämna nästa gång ska jag fråga hur det hela gick till. vill veta vad August hade för finger med i spelet. Han vill ju gärna kramas och så, så jag kan tänka mig att den andra killen bara sa ifrån.

Solen jag såg några glimtar av i förmiddags är nu helt borta..

ta hand om er
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0