hej hej

hej hej. det blir nog lite ont om inlägg ett tag framöver. Det är riktigt kul på min praktik. Jag känner att jag har hittat rätt. Det är ju detta jag vill jobba med, fast jag vill nog dra mig mer mot design än formbestämning i framtiden..

Det är mycket job och vill inte sitta och blogga där, å sedan när vi kommer hem känns det lite jobbigt att sätta sig framför datorn igen.

Idag är J på fest hos en kollega. Så jag å August har haft en mysig kväll tillsammans. Han var på lite bättre humör idag. Han har varit så ilsk ett tag. Men jag tror att det är en jobbig period för honom med inskolning på dagis, coh sedan var han sjuk så länge så det blev inskolning igen, och så lämnade vi honom en hel helg hos mina föräldrar. Nu måste han ju kolla hela tiden att vi är där. Men som sagt ikväll har han varit på riktigt bra humör, somnade utan problem.

själv e jag supertrött men jag måste diska...

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0