hönsen säger...."dut dut dut dut"

När J åkte till sitt lördagsjobb, packade jag och A väskan med matsäck och lite godis och åkte till Kättislröd 4 H gård.
Riktigt mysigt där. A tyckte det var superkul, han gick runt och tittade på allt med stora ögon. Härmade djuren.
 Vi såg alla typiska lantgårdsdjur. Getter, grisar, höns och en väldigt högsjudd tupp, Gäss,
 katter, kor och hästar. Vi gick runt och tittade på allt, sedan satte vi oss i solen och åt vår matsäck.
Det var mcycket folk där, ganska populärt utflyktsmål en så vacker lördag.
      

A trivs verkligen i sina nya skor.
imorse tog han på ig dem helt själv, och gick runt i hela lägenheten och dansade lite i varje rum!!

Tyvärr glömde vi ta med kameran på utflykten så korten är tagna med min mobil...
men när jag ändå lade in kort frn den på datorn måset visa denna söta bild.

Augusts lilla krypin i köket



Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag förstår att ni haft en underbar dag. Å så kopplar A av med en bra bok. Kram pappa/morfar

2009-02-14 @ 21:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0