Jag, en kändis

E i lilla Vadstena nu. Hade möte på banken igår, så nu e allt klart med mitt företag, det är bara att köra igång. Känns skönt,  och kul!
Det skrevs ett reportage om mig i lokaltidningen här, så när ajg gick en lite sväng på stan var det flera som sa grattis, och några till som bara tittade.

I fornåsa finns den största och bästa loppis jag nånsin varit på. Jag försöker alltid ta mig en sväng dit när jag är här, så också denna gången. Det är helt enormt vad grejor det finns där. Och de har ALLT. gamla skrivmaskiner, datorer, tangentbord, skuvar coh spikar, silver, glas och porslin, möbler från alla tider, kläder, skor, mattor lampor.. ja jag fotrsätta hur länge som helst.
jag gjorde några fynd. en fin grej till J, en gammal burk, och lite annat smått och gått.

Snart ska jag åka till mina goda vänner Piff och Puff... nej ja menar Ajeeta och Maria  :)

August har sovit nästan hela dagen, det år så typiskt att han blir sjuk igen när vi kommer hit. Stackarn har feber igen, så det blir väl en sväng till läkarn igen på måndag.

Ha en trevlig kväll

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0