klädbestyr

Hallå där, E hemma med min lilla krabat idag också. Men imron måste faktiskt J vara hemma från jobbet. Jag har redan missat flera dagar i skolan och jag missar fredag. Sedan har jag bara fyra dagar nästa vecka att hinna klart med bilen vi modellerar nu. Det är ett superkul projekt, men väldigt stressigt, jag vill ju bli klar.
Men min sons hälsa går föra allt.

Jag är för övrigt riktigt nervös tror jag. inför helgen. jag är så ratlös, äter hela tiden. Jag gör det när jag är nervös.. kanske inte så bra eftersom jag vill visa mig från mina finaste sidor... men men , jag har i alla fall bestämt klader för kvällen. hittat smycket och har en superfin liten kuvertväska jag tänkte ha på middagen. Hade köpt ett fint hårspänne också, provade det idag men det gick sönder direkt. så det är ju bara att gå tillbaka med.
Men sen slog det mig. Fotograferingen är klockan 14, och middagen med prisutdelning klockan 18.30. Jag vill ju vara finklädd på fotograferingen också... men jag vill inte ha samma kläder som jag gått i hela dagen på middagen...

ojojoj vilka problem jag har. Det löser sig nog. Måste lämna in mina skor för klackning också, de är så hala så jag måste gå i snigelfart om jag inte ska ramla.

nu ska jag ta mig en liten tupplur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0