Valentine

Var visst lite problem med bloggen igår, mitt inlägg kom aldrig in.
I alla fall, så kan jag berätta att de har gjort plats för mig på semcon, så nu kan jag ta det lugnt i helgen och verkligen koppla av.

När jag vaknade i morse stod en liten kille och tittade på mig med stora ögon, gav mig en puss och en kram. Vi åt riktig kalasfrukost, pannkakor, bacon, ägg, toast, melon, jordgubbar, kaffe. Och så fick jag fin fin choklad av J. Det var stort det! För han tycker inte att chocklad borde kosta så mycket, men jag förklarade för honom att sån choklad är värd varenda krona.

Det är fantastiskt väder så vi ska på en liten utflykt. Vet inte riktigt vart ännu. Tänkte kolla efter en 4H gård eller nåt så A kan få titta på lite djur.

Igårn inhandlade jag ett par fina VARMA vinterkängot till A. Dyra var dom till och med på rean, men han måste ju ha ett par, och han kan nästan ta på sig dem själv. Jag hittade en fin jacka på VILA, för bara 200 kr. 70% rabbat.

Nu ska jag ta en dusch och smörja in mig ordentligt så jag inte torkar ut helt i detta kalla land.

kram kram

Kommentarer
Postat av: Pappa

Va härligt med praktiken. Há nu en riktigt skön helg. Kram på er pappa/mamma

2009-02-14 @ 09:43:03
Postat av: Emma

Grattis till praktikplatsen, nu kan du andas ut.

Ha en bra dag!

Kram Emma

2009-02-14 @ 13:53:35
URL: http://mitttittin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0