harmoni

SÅ roligt att se att min kära morfar och mormor har tittat in här!
Det var visst väldigt länge sen jag skrev något. A har varit sjuk denna veckan så vi har turats om att vara hemma med honom. Idag har han mått bättre, ingen feber men han hostar fortfarande. börjar tro att den där hostan inte kommer lägga sig på ett bra tag.
Idag åkte vi till kungsmässan, kände att jag var tvungen att göra något, så varför inte hoppa lite... hihi

hittade en super super fin lampa på indiska och en fin låda för mina önskingar.


igår städade jag i sovrummet/kontoret, satte upp hyller i en garderob i hallen så jag fick plats med alla pärmar och annat krafs. så nu är sovrummet riktigt harmoniskt igen.

sambon e ute på puben med en polare från england så nu ska jag slänga mig framför tvn.

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0