inskolning

Inskolning på dagis pågår. Fungerar väldigt bra. August tycker det är kul att leka med de andra
 barnen och de finns så mycket nytt för honom att upptäcka där. Idag har jag lämnat honom och är
 nu på min skola. Han gav mig ett stort leende och vinkade glatt till mig när jag gick. Jag var mest orolig
över sovtiden, han har ju haft lite svårt att somna på dagarna, det har gått efter lite sång och så,
men jag var lite orolig för hur det skulle gå på dagis. Men det verkar ha gått bra. så nu ska jag snart
åka och hämta honom.

då ska vi åka hem och äta bullar och dricka mjölk

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack för en god soppa i gårkväll och de nybakade bullarna. Och August får bullar o varm mjölk som är så gott.

2009-01-07 @ 17:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0